onsdag 30 september 2009

Väggdekorationer

Nu har jag satt upp väggdekorationer som killarna köpte sist vi var på Panduro tillsammans. Den färggranna dekorationen kan man skriva på med tavelkrita och sudda bort.



Inte förrän idag lyckades jag hitta kritorna så de kommer bli jätteglada när de ser den uppsatt i sitt rum. Jag bävar dock redan lite för de höga ordväxlingarna som kommer ta vid när de ska slåss om vem som ska rita, skriva först.



Buddadekorationen var egentligen tilltänkt att sitta på en annan sida av väggen, men där finns en fondtapet och det hade inte varit snyggt att se mönster igenom, så jag hoppas att stora grabben inte blir alltför besviken att jag har satt den på en sidovägg istället.
Budda är ju upplyst så vad passar bättre än att vara placerad under en lampa, hahaa. Vet inte om min son kommer att förstå detta dubbla budskap, men det spelar ingen roll, han gillar bilden och det är det viktigaste.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar