fredag 25 september 2009

Gårdagens tystnad

Igår var det tystare än normalt här på bloggen, som ni kanske märkte. Jag var mitt inne i en bok om livet och världsalltet som jag inte kunde släppa. Läste ut den i morse och har en sån där härlig känsla som man får av sådana böcker att allt är möjligt. Normalt sett är jag en bokoman, men senaste tiden har jag läst ganska lite för att vara mig. Det var skönt att bara ta sig an tiden och försvinna i bokens värld för en dag.

Me and I partyt igår var jättetrevligt och så klart så kunde jag inte låta bli att köpa kläder till barnen. Man skulle vilja handla hur mycket som helst, men jag fick behärska mig ordentligt. Det blev två tröjor till både äldste- och mellankillen och en till minstingen. Sen beställde jag även tre olika hemliga paket till varje kille, med två olika plagg i varje paket. Vill ha kläderna nu! Killarna kommer bli såå fina i sina tröjor. Känner att det är dags att rensa upp i killarnas byråer och uppdatera deras klädstorlekar. De har vuxit otroligt mycket över sommaren. Jag är tacksam att jag har tre barn av samma kön så att de delvist kan ärva varandras kläder och vi slipper köpa nytt hela tiden.
Idag är det underbara fredag, solen skiner och allt är bara så bra som det ska vara. Vad har ni för planer ikväll?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar