fredag 25 september 2009

Panduro Outlet

Efter att ha hämtat barnen från skolan och dagis åkte vi till Panduro outlet och handlade lite pysselgrejer.


Köpte ett lack som jag har använt i samband med målning av möbler. Nu hade de den så billig så jag kunde inte låta bli att köpa den på outleten, istället för att handla in den i ordinarie butik. Söta änglabilderna ska jag sätta fast på lampskärmen som jag köpte på loppis förra veckan och dekorera med hempatråden som ligger intill. 




Svårt att ta en bra bild på dessa tygbitar, då mönstret är väldigt svagt. Det är dock Tilda serien som jag har som mål att göra flera olika tavlor och ev. kuddar med.


Sist, men inte minst, hittade jag denna underbart fina bok om hur man kan göra olika dekorationer och annat pyssel med ikoner. Väldigt inspirerande och vacker om man gillar ikoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar