onsdag 7 oktober 2009

Önskar jag kunde blogga oftare

Klockan är kvart över åtta på kvällen och jag sitter och gäspar ihjäl mig. Jag har en annan slags trötthet på kvällarna än tidigare. Jag har jättekul på jobbet varje dag och tiden går fort och jag lär mig allt mer nyttigt. Tycker om att personen som jag är hos är generös och delar med sig av sin erfarenhet och tips som kan komma till nytta för mig. Utan att säga för mycket har jag idag också lyckats få svar och napp hos en person som kan hjälpa mig med mina frågor jag har om leverantörer och försäljningen. Så allt flyter bara på fint hos mig, trots att jag inte hinner pyssla och dona lika mycket som tidigare hemma. Lyckades ändå bli färdig med en Tilda brodering ikväll som jag påbörjade för ett litet tag sedan. Saknar verkligen att inte kunna blogga oftare dagligen!


Mr är hemma igen och barnen är stormförtjusta. Det kan ju inte vara bättre än att få hem en pappa med massor av godsaker eller hur? Nu ska jag umgås lite med Mr och sen blir det nog tidig läggning för min del. Nu kommer jag inte sköta lämningen och hämtningen av barnen på ett tag, skönt att dela ibland också på alla sysslor man har i vardagen. Hoppas att ni har det fint i oktobermörkret.
Ta hand om er!

1 kommentar:

  1. Jag förstår verkligen din trötthet - det är speciellt att komma ny till en arbetsplats, så många nya intryck och mycket att ta in!
    Det låter spännande i alla fall!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera